JÄVLA PISSLIV

I dag är ingen bra dag. Ångesten växer sig allt större och större i bröstet. Känns som om jag exploderar snart, går sönder i miljontals bitar. Jag har skällt på alla runt omkring mig. Mina föräldrar, Amanda och hennes pappa. T o m hunden. Fan. Jag vet inte hur länge sedan, om alls egentligen, det var jag mådde riktigt så här dåligt. Känner för att skrika, bita, slå och stampa på allt. Tycker att allt är så förbannat orättvist. Orkarinteorkarinteorkarinteorkarinte.... Vill inte. Kan inte. Är bara så trött. Livet suger verkligen riktigt mycket just nu. Är förbittrad över att andra ska få bestämma över hur mitt liv ska se ut, över om jag ska finnas här eller inte. Jag vill inte finnas här! För jag orkar inte mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0