Förlåtförlåtförlåt

Jag har lyckats med bedriften av att göra mig ovän med 5 personer den här veckan! Jag konstaterar inte detta med stolthet direkt, utan undrar över hur det kunde bli så. Eller jag vet den egentliga orsaken till det, men ändå är det med en känsla av ångest och ledsenhet jag funderar över detta. Jag gillar inte konflikter, kan inte hantera konflikter speciellt bra heller. Bevisligen. Några 'förlåt för mitt beteende' och en förklaring till varför har jag åstadkommit, några fattas ännu. Det sista 'förlåtet' tycker jag inte är berättigat, så det kommer jag nog inte att framföra. Vilken jävlig vecka det har varit och ännu så länge är det bara torsdag. Undrar hur många förlåt jag har klämt ur mig innan veckans slut..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0